Nu tror jag våren börjar närma sig...

Fy detta är jobbigt jag hostar och hostar och  det slutar aldrig och det känns i halsen med kan jag lova.. Nätterna är mest jobbiga för så fort jag lägger ner huvudet så kommmer hostan och den slutar fan inte heller... Fadi´s hosta har blivit mycket bättre tycker jag men min skulle inte tro det hahaha jag är en riktig oturs människa...

Fadi åker bort i helgen och då hade jag tänkt att hjälpa Hussein packa ner lite saker för han har inte heller börjat och han kan inte komma en till två dagar innan och packa ner det går inte, jag kan ju ta lite pö om pö för jag bor ju hos mamma men det är ju värre med Hussein som bor i en tvåa själv han kan inte ta det pö om pö så jag kommer ju inte ha det tråkigt i helgen iaf när min lilla älskling är borta och sen kommer jag ju vara med Sanna med... Vet inte om jag får Hussein själv i helgen eller om hans bror kommer vara där eller om han drar upp till sin tjej det har jag ingen aning om eller om shady är lika snäll denna helg som han va förr förra helgen när  han frågade mig ska du sova hos Hussein ja svarade jag då, okey då sover jag hos Samir fast det hade han ju inte behövt  göra. Sa till han på lördagen kom och sov hos Hussein okey sa han men inte kom han inte....

Om tre veckor är det påsklov här och om fyra har min syster det och jag hoppas verkligen hon kommer ner på påsklovet dels för att mamma och jag saknar henne men det finns en liten kille som verkligen saknar henne som kan sitta och kolla på tv och helt plötsligt så tittar han på väggen och säger mamma titta min moster ia , ja Fadi moster ia hänger på väggen säger jag då... När dom åkte hem efter att ha varit här på sportlovet så sprang han och verkligen letade efter ia och viktor fast vi följde med in och vinkade av dom när dom åkte men men han är ju lite för liten när det gäller sånt där....

Nu känns det verkligen som att våren är på väg men något som är lite tråkigt är ju att fönstret i vardagsrummet, toa och Fadi/ ias rum är för dragna med plast HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ byggarbetarna varför jobbar ni inte på den här sidan med utan bara vara på den andra. varför vara så sega för? Om dom hade jobbat hela dagar så skulle det bli klart någon gång nej då jobba hit och dit och ibland kommer dom inte ens men så jävla kul är det faktiskt inte att  vara inplastade och det tar inga två veckor heller som det är sagts nej jag tror inte det kommer bli klar innan jag och Fadi flyttar inte en suckens chans alltså jag är trött och irriterad på mycket just nu men detta tar fanken priset och dom skulle bara våga komma bort dit jag , Hussein och Fadi ska bo för nu räcker det tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback