Mindre saker på min lista...

Ja då har man gjort sitt för idag då öhh nej måste bara packa Fadi´s väska men det kan jag ju oxå göra imorn...

Hussein kom igår och sov här tills idag för vi hade möte på dagis idag och det gick bra tyckte jag , Hussein fick gå upp och lämna Fadi på avd och jag satt kvar nere och vänta. Fadi han accepterade att det va pappa som lämnade han idag och det är bra för fr.o.m den 6 april här nu så kommer Hussein lämna varje dag och då kommer jag bara hämta Fadi... Vi gick hem en stund och sen åkte vi alla tre in till stan och mamma och jag gick av på järntorget och gick vidare till skatteverket ja och där fick man ju ingen hjälp så det kvittade ju jo tanten i båset var för snabb och gick över mitt nummer fast hon såg att jag kom emot henne så gick hon vidare till två nummer efter mig GAAAAAAAAHHHHHHH va sne jag blev la mina pappper i deras brevlåda och sen gick jag och mamma kom efter och fattade ingenting men iaf jag fortsatte till försäkringskassan så nu är det oxå klart...

Ihelgen ska jag mysa med Sanna på dagen och Hussein när han slutar och kommer hem, ska försöka få Hussein till att packa och kolla vad han ska ha kvar och inte....


Ska diska och packa Fadis väska sen har jag gjort allt som va mitt mål idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback