Svar till kommentar...

Kommentar ifrån: R
Du är gift med en arab. Araber har stora släkter. Det är bara att acceptera det. Ni kommer garanterat få folk som kommer och går hos er. Men du kan ju säga till hussien att du inte vill att de sover hos er, fast de garanterat kommer göra det iaf.

Svar: Nu är det så här att ja hälsa på och komma och bo stup i kvarten är en helt annan sak och ja jag har tagit det med Hussein... ja jag vet att araber är stora släkten och jag har en stor släkt ja men det har jag med men inte åker vi till varandra och bor var och varannan helg och det är folk hemma hos Sanna och mohamed med men inte fan är det folk som sover över där då ska dom väl inte göra det hos oss heller men jag har inte sagt att dom inte får komma men vad har dom där och göra om när Hussein jobbar.. 

Som sagt hans släktingar och kompisar får komma när han är hemma men något hotell eller vandrarhem kommer jag aldrig att acceptera så nu vet du det och jag tar inte detta med dig mer

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Fia

hej gumman jo de e inte kul att må skit men de blir väl bättre hoppas ja kram

2009-03-20 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback