Tar en paus från packningen för ikväll....

Nej nu tar jag en paus från packningen för ikväll trodde inte jag hade så mycket i mammas lägenhet men ja tydligen hade jag det *SUCK* det blir ju aldrig mindre ju...
har så ont i svanken nu...
Får packa resten imorn för snart ska jag lägga Fadi och sen släcka ner allting i en timme vad jag jag göra i mörkret själv i en timme då kanske spela på telefonen...

Tog lite kort på Fadi idag och han va väl inte med på noterna precis så arg han blev gillar inte att jag tar kort på honom...

                                                                         


                                                                        


                                                                 





Fadi han har varit riktigt vild hela dagen och lyssnar inte riktigt på vad jag säger, busiga inge va inte så vilder..
Ja Jenny du får komma hem till mig och dricka kaffe i den nya lägenheten. Saknar dig vill inte att du flyttar men samtidigt så förstår jag er... Vi får inte sluta umgås fast ni inte bor i Baronbackarna längre...

Skriver mer imorn när jag vaknar innan jag packar resten av mina saker tycker det är roligar att packa upp inte ned

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi är ju kaffetanterna! Tar med Lisa också :) (som ju älskar kaffe & hänger mycket i baronbackarna)

En flytt betyder inte avslutad vänskap! Man ska vara rädd om sina vänner! Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback