Lördag

Nu släcker Jorden lyset

"Sverige och världen gör sig redo att släcka"

På lördagen släcker 2 100 städer över hela världen ljuset i en timme i en samordnad manifestation för miljön.

Aftonbladet.se uppmärksammar kampanjen som beskrivs som världens största miljömanifestation med live-rapportering från hela världen.

Klockan 20.30 deltar sveriges kommuner i World Earth Hour

Ur Aftonbladet



Och  inatt drar blir det sommartid hahaha men det är ju snö ute för fullt...

Idag ska jag ägna hela dagen åt att packa och lite imorron, sen är det bara ta pö och pö
Det ser ut som ja jag vet inte va men stökigt är det iaf  och jag måste köpa mappar till mina räkningar så jag har lite koll på dom dom ..  Hade tänkt vara hos Sanna idag eller hjälpa älsklingen men han har sin bror och sin kusin och då kan jag vara hemma här och packa men Fadi är rätt livlig av sig och är överallt... Måste sysselsätta han med något och han ville titta på tv men tittar han nej han leker och hans lekar är väldigt högljudd...
Och Sanna blev det inte heller idag eftersom jag måste vara hemma och packa och jag tyckte inte jag hade så mycket hos mamma men det hade jag visst, jag och Fadi har ju bott här i 3 1/2 år och har samlat på m ig en del.. Men sen har jag ju saker i mammas föråd och lite i förådet i vivalla snacka om saker man har det ända man man måste köpa till är kaffebryggare och en dammsugare men vi får låna en av Sanna och Mohamed för dom har två men sen är det lite andra saker som behövs att köpa men det kan man ta lite varje månad men men det viktigaste är ju att jag får kaffe varje dag...
Är en riktig kaffekärring hahahahaha medans älsklingen dricker te och Fadi med hahaha....

Nä nu måste jag fortsätta packa för Fadi ska vila vid 12:00 en till två timmar så han inte blir så trött sen vid fem och då blir det svårt att hålla han vaken till 20:00

hej så länge

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Nu blir det inge mer kaffe i bb någe mer ju :((



Eller så kan jag komma & hälsa på när ni flyttat & fått upp bryggaren kan vi dricka kaffe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback