Vad veckorna går fort....

Det är redan Lördag och det är 2 och en halv vecka kvar tills Hussein, fadi och jag ska flytta så ja veckorna springer bara iväg tycker jag och det finns fortfarande en del att göra ... Fadi, mamma och jag va i vivalla idag för hos älsklingen och sen hos Sanna (bejb) och Sanna ville att Fadi skulle sova hos henne inatt men jag tyckte inte det va en bra ide med tanke på att det kommer hända saker runt omkring honom i två veckor nu och sen när vi har stadgat oss i den nya lägenheten ja då får Fadi sova hos henne och så hostar han väldigt mycket med och så...

Fadi sitter nu och kollar på disneydags och äter lite lördagsgodis.. Han har inte haft vilan idag men han har inte bett om det heller och sen har han gått till och från vivalla idag duktig han är....
20:00 är det sängen för honom och jag tror han sover gott inatt med tanke på att han har gått mycket idag...

Själv ska jag kolla på Wallander idag och efter det ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback