20 Maj....

Har inte gjort så mycket idag mer än att gått med mamma till maxi och sen hem till henne sen äta och sen gå med sophie till lidl och maxi fan vad ont i mina fötter jag har..

Jag har fått en inbjudan till en visning av en lägenhet som jag ska ringa på imorn eller fredag får jag tag på dom imorn är det ju bara bra men det tror jag inte eftersom det är en röd dag...

Fadi är så mammig värre än vad han har varit vet ju inte vad det är med honom... Han vill inte sova i sin säng bara i mammas ok barnet mitt gör det om det är tryggast och lugnast för dig så får du men han drömmer om nätterna och det värker i benet på han stackarn mammas liten...

Mamma har färgat håret på sophie idag hahaha men det blev fint...
Imorn kommer Husseins bror och flickvän och ska sova här till söndag....

Ska sova är skittrötter har sovit dåligt i några nätter nu SUCK fast inte utav sonen utan andra själ...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Tarja

visst är hon duktig.

Min dam går oxå genom någon mammagrej, på dagarna är hon trotsig värre på kvällarna så är hon hur mysig som helst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback