22 Maj....

Ja igår kom Abed och Rosie hit och ska vara här till söndag... Mamma ,Fadi och jag grillade och Sophie va men som sällskap..
Fadi trillade i nässlor så han hade ont i handen stackarn fast nu vet han vad vi har sagt spring inte där och trilla bland nässlor för det gör ont....
Här kommer bilder från grillningen


Sophie och mamma tänder fyr grillen


Nu efter ett tag brinner det

Fadi och Sophie rullar ner för kullen usch att dom inte mår illa det skulle jag om jag gör så hahaha...

Idag så va Rosie och jag på stan och köpte byxor till mig två stycken och ett par nya stövlar till Fadi vet inte vad han gör men båda hans par har gått sönder så jag ska kasta dom och sen köpte jag innerskor till Fadi som han ska ha på dagis hans andra va och sönder hmmm men han är ju inte still heller så....

Rosie köpte ett linne till sig och ett par pirat byxor till Abed sen gick vi till klippet och handla maten som vi skulle göra idag kycklinggryta och ris ville Rosie ha så då gjorde jag det och hon hjälpte till och gott blev det...

Mamma kommer fem över åtta och ska sitta hos Fadi en stund för jag och Rosei ska på bio


Denna valde Rosie att vi ska se ikväll ok båda gillar High school musical så vi kommer nog gilla den med

Tack mamma för att du kan sitta hos Fadi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback