25 Maj....

I lördags så tvingade Abed och Rosie med mig och Fadi till vivalla där dom skulle sova den natten.... Abed va snäll och fixade så att Alie körde mig hem på kvällen...
Sanna klippte Fadi men bilder på det får ni se så fort hon för över dom till mig.. Han blev jätte fin i skallen och det behövdes kan jag säga för han svettas i huvudet....

Något jag inte fattar är varför ska jag få skit för något jag inte ens har gkort eller sagt men så verkar det ju fan vara jämt och det är ju skit kul att få ett sms där det står VAD FAN ÄR DET DU HAR SAGT  ÖÖÖÖHHHHH NEJ DET ÄR DET INTE.... Istället för att anklaga ta reda på istället. hoppa bara inte på mig så där.... FAAAAAN vad trött jag blir.... Har ni problem eller ni som håller på eller vad fan är det frågan om...

Jag har tvättat idag en jävla massa usch vad det inte är kul....

Nu känns det att sommaren är på väg för fy vad varmt det  har varit idag...

Kommer in med bilderna som Sanna gumman tog i lördags....

Kommentarer
Postat av: Andrea

tack, skönt att veta att folk förtår! En stor kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback