3 Maj....

Här kommer bilder från torsdagen då vi åkte till Hallsberg


En liten kille som inte gärna vill vara med på kort


Lite irriterad på mamma för hon vill ta kort


Mammas och pappas lilla busunge


Våran lilla charmtroll


mammas lilla Love




Fadi säger att han sitter och väntar på bussen men han blir lite rastlös när den aldrig kommer tar för lång tid för lilla killen


Fadi blev lite trött i benen av att och vänta på tåget så han satte sig ner och en dam råka trampa på han men det gick bra och lite ledsen vart han men det va inget som va farligt..


Fadi spelar gitarr hemma hos Carina som fadi kallar för Nanna...

Vi gick upp till brasan en sväng men när den aldrig tändes så gick vi hem igen.. Efter maten så följde nanna och Ann oss till tåget och Carina (Nanna) jagade och busade med Fadi och när vi satt på tåget sa Fadi flera gånger hejdå nanna men dom hade redan gått....

Fredags 1 Maj Satt jag och vänta på ett par som skulle hämta sängen som vi har på annons på blocket dom sa tre men kom aldrig och jag satt och väntade till fem sen gick jag hem till Sophie men jag tycker att det är dålig stil av dom när dom sa att dom skulle komma och att dom ville ha sängen..

Lördagen 2 Maj Pratade lite med Sanna och kollade kläder som va på rea behöver byxor och shorts och linnen nu till sommaren men jag ska beställa snart så jag har... Varit med Sophie hela helgen men jag ska nog till Sanna nästa när Fadi är hemma så Fadi och Adam kan leka.. Adam hade ju frågat efter Fadi sa Sanna, dom killarna leker bra ihop tycker vi...

Idag ska jag bara vänta hem Fadi och sen städa när Hussein vaknat han ska väl göra det snart hoppas jag för hon är ju snart 14:00...

Skriver mer när Fadi somnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback