7 Maj...

Nu har jag hunnit en del idag och det känns bra.. Hussein och jag pratar med varandra nu och inte bara går och tittat på varandra  nu efter vårat stora bråk och det känns ju bra iaf...
har rill och med hunnit betala en räkning idag säger bara jiiiippppiiii för det...

Om människor är otrevlig emot mig ja men självklart är jag det tillbaka för varför ska jag hela tiden bara ta emot skit... Visst jag ta illa upp på saker och ting och är känslig ja men är det konstigt så som jag har haft det i min uppväxt, visst jag kanske ser mellan raderna ibland men det finns några till som gör det och då ska ju inte dom säga det till mig när dom själva gör det...

Jag har det väldigt jobbigt just nu min son mår inte riktigt bra och inte jag heller så jag orkar inte med mer tjafs och skit så jag hoppas inte det blir mer sånt nu jag har haft tillräkligt med skit och bråk och hela härligheten...


Om jag orkar skriver jag mer senare när pojken har somnat

Kommentarer
Postat av: tess

Ja grymt gott kan ja lova. //Tess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback