döva grannar?

Jag tror grannarna  här bredvid är döva för dom hoar högt varenda dag och natt kan sluta klockan ett på natten hmmm och säger man hej till dom så vinkar dom bara...
Fy vad trött jag är nu funderar på att gå och sova men samtidigt villl jag inte det...
Imorn är det fredag och jag ska in med aktivitetsstödet först till AF för påskrift och sen till försäkringskassan och lämna det SUCK jag vill jobba nu orkar inte detta det är då tråkigt jue...
Väntar på att Cristina Lundin ska ringa från praktikcenter och jag va där för två veckor sen hmm vill ju veta hur det har gått men jag får ju ringa henne imorn...

Min msn krånglar som fan med helvete vad sne jag blir varför ska allt krångla för mig för.... VAD HAR JAG GJORT FÖR ONT?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack! Nu vet sanningen om din vän med, varför, och allt!

Postat av: Lollo

Christina Lundin haha vad roligt heter min mamma

2009-05-08 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback