FOTS....

Ja då har man varit på knytkalas på dagis idag då... Kul att få se vad dom gör för något på dagis.... Jag tog med mig pasta sallad som jag lämnade kvar för det fanns rätt mycket kvar och då sa jag att då kunde dagis ta det och äta imorgon till mellis eller något...
Dagisfröknarna visade två filmer som dom hade gjort när dom spelade dom tre små grisarna i skogen, trodde inte Fadi va med för jag såg han inte eller rättare sagt jag kollade efter mössan men den hade han inte på sig på filmen och sen ser jag ju som en kratta med...

Fadi han satt med sina kompisar och sa inte ett ord att jag inte kom och satte mig hos han och han har lekt så han va jätte svettig så han fick bada innan han skulle sova

Nej nu ska jag nog med sova är trött efter detta jävla väder som får mig att bli sne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback