FOTS....

FÖRSTA BOKEN



AV Nora McClintock

Chloes klasskamrat Peter har hittats död nedanför en klippa i parken och ingen förstår hur han hamnat där. Nu har Peters mamma av någon anledning fått för sig att Chloe och Peter varbästa vänner. Men Peter hade inga vänner. Han var lite udda; mer intresserad av stjärnhimlen än avsina jämnåriga.
Chloe begriper ingenting. Men hon har inte hjärta att säga nej när Peters mamma ber henne att tahand om hans tillhörigheter i skolan. Och när Chloe motvilligt börjar gå igenom dem, hittar hon saker som får henne att börja undra över vad eller vem som fick Peter att gå ett steg för långt ...


ANDRA BOKEN



AV Carlton Stowers

Båda böckerna va jätte bra och den andra  boken va en sann berättelse som berör verkligen...
Chockar mig verkligen hur en förälder kan döda sitt barn för pengarna skull och hur han ljög hela tiden...



Idag har mitt öga varit jobbig emot mig det gör ont och det rinner och kontrar sig fan för mitt öga

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mm, men man blir inte fet och ful för man får barn! Stör mig så jävla mycket på att folk ska yttra sig om det! Man är som man är, punkt slut!!!



Ps, grattis på Mors Dag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback