Svar på kommentarer....

kommentar från Jennie:
Aha, bara undra för varje gång jag går in på din blogg så kommer en sån där "lösenordsruta" upp och jag måste klicka avbryt typ 10 ggr innan jag kommer in =)

Svar:
jo jag har märkt det själv men jag har inte gjort något för att den ska komma upp vet faktiskt inte varför det gör så..


Kommentar från Singne:
Lösenordsskydda bloggen allså ha ett lösen så andra inte kan komma in på din blogg!!!
Så man e tvungen att typ skriva mailadress och lösen sen!!!

Svar:
Varför ska jag lösenskydda min blogg? då läser ju ingen och vill jag skriva privata saker om mitt liv kan jag antingen skaffa en privat blogg eller så jag jag skriva ner på papper och sen bränna det ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback