14 Augusti 2010....

Fan vilken jävla natt alltså grannen spelade hög musik så det kändes som man låg i porten och sov och vi gick upp och sa till men det fortsatte åhhh kan inte hennes mamma komma hem snart för då är det inga sådana här nätter man inte får sova och jag har barn och får jag inte sova hur ska jag kunna klara av dagen då?
Bor man i lägenhet så måste man ju förstå att det finns grannar som har barn eller som jobbar natt på helgen så måste man fan få sova och det är så respektlös mot sina grannar så det finns inte ord för sådana människor...
jag va så arg inatt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till...
Jag fattar inte varför jag flytta till denna gård den är ju fan jätte störig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback