24 Augusti 2010.....

Jag har tydligen lagt min blogg om sidan men det är bara för att jag inte vet vad jag ska skriva.... Igår vaknade vi av att Fadi va febrig och han hade 37.7 och sen steg den till 38.1 och när han skulle sova hade han 38.7...
Fångarna på fortet 2010 började igår och håller på i 6 måndagar och det va 13 år sen det gick på tv:n och nu kör dom med kändisar...
Mamma va till macken och hämtade ut ett paket åt mig och det  va det här och dom ska sonen ha när han tar kort på dagis när det nu blir =)
Ska börja med Troyas tavla snart så den kan bli klar och jag kan skicka ner den till dom men även på den fronten har jag lagt undan ett tag....
Fadi sitter och tittar på pippi och snart är den slut och då ska vi vila lite och kolla vad han har för feber nu eller om han inte har feber kan han ju kanske gå till dagis imorn ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback