26 Augusti 2010.....

Ja jag vet inte vad jag ska skriva men detta med sjukdomar tar verkligen kål på mig.. Fadi han har redan varit hemma från dagis mån-ons och va överlycklig att få gå på dagis idag och när jag hämtar honom så är han blek i ansiktet och sa att han har ont i magen och enligt fröken hade han sagt det ett tag innan jag kom och vi hinner knappt komma hem förrän han spyr och har nu gjort det några gånger innan han somna på badrumsgolvet av utmattning efter detta springande till toa för att spy mammas lilla kille mådde inte så bra idag så han får vara hemma imorn och vila sig....
En febrig kille <3
Här hjälpte han Robin att hålla i kopplet men efter ett tag släppte han även det för att han mådde inge bra och han brukar vilja hålla i Chevy annars men inte idag....
Somnade en stund på soffan emellan detta spring på toa...
Stackarn somnade här inne efter allt spring så han va helt utmattad så här hittade jag honom när han skulle sova men det jag inte visste va att han redan sov, innan han somnade om igen i sängen så han jag ta tempen på honom och det tycker han inte om men den låg på 37.8... Jag har verkligen en del att tvätta imorn när jag vaknar men jag hoppas han är piggare i morn än vad han va idag......
Lite andra bilder som jag har tagit.....
Far och son <3
Hussein har tränat och vill visa sina muskler för kameran
Hussein och jag.... Hur som helst kommer jag alltid att älska honom fast vi inte är tillsammans längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback