28 Augusti 2010....


Har fått ett mail från Buzzador om att dom söker
föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010.


Eller....

föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010


registrera sig som Buzzadorer senast 5 september

Registrera dig här https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=teaochfadi






Om annat sonen ska sova hos sin pappa i natt och själv ska jag snart gå och handla på Lidl med mamma och syrran och sen ska jag ut och äta med mamma och syrran på ett ställe på stan kommer in med bilder senare ikväll..
Syrran ska sova hos mig i natt =)

Fadi han går bara och säger nu vill jag att min pappa ska komma han.....  Nej nu ska jag sätta på pippi åt honom i väntan på att Hussein kommer och att mamma och syrran ska tvätta klart så vi kan gå och handla...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback