31 Augusti 2010....

Idag fyller både min kusin och Tony grattis till er...
Hur normal är man att man skickar sms och kallar sig för någon annan och särskilt när dennes har bytt nummer och den gamla inte funkar man är inte dum att man inte kan lägga ihop ett och ett...
Jag vet ju vem det fast hon tror ju att hon kan luras men det gick jag inte på inte för fem öre.... Men men hon kan hållas men då får det bli med någon annan för jag vill inte ha mer sms från henne nu.... Så jävla patetiskt att ens hålla på så här så det finns inte men jag trodde hon va vuxen men tydligen inte och så här gör man bara i fjortisstadiet...
Idag har det inte hänt så mycket men jag ska lägga mig snart för jag ska upp tidigt för jag ska vara hos tandläkaren med sonen 7:10 vilken jävla tid då....
Hussein nattade Fadi sen gick han hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback