Ja nu är det ju inte kväll utan natt ....

Ja vad ska man skriva =) min syster sover här i natt och min son ja han sover hos sin pappa i natt men iaf jag , mamma och syrran va ju som jag skrev innan ute och åt... Mamma bjöd mig och min syster för att fira oss syrran i efterskott och mig i förskott...
Här va vi och här har jag aldrig varit visste inte ens att den fanns men det gör den =)
Här sitter vi och väntar på maten=)
Maten va jätte god och värt priset =)
Efterrätten va också jätte god =)
Denna resturang var super och personalen va jätte vänliga det ska dom få en stjärna i kanten för och kocken han gjorde verkligen en super god mat och jag rekommenderar verkligen detta ställe, jätte mysigt ställe. man kunde sitta ute om man ville och innanför dörren hade dom filtar och sitt dynor om man frös och man sliter frysa rumpan av sig... Kommer klart gå dit mera gånger och äta och det va extra trevligt när dom sa välkommen åter när man gick inte ofta man får höra det på en resturang tycker jag iallafall har inte jag hört det...
Nej måste nog sova nu för jag fick sova till tolv sa Hussein för då kommer han med Fadi för han ska träna imorn men jag tycker han tränar för mycket om han tränar varje dag som han gör nu men det kanske han gör bara för han inte jobbar så han måste ha annat att tänka på inte vet jag...
Godnatt på er alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback