31 Januari....

Idag har vi inte gjort så mycket. vaknade vid 7:00 av att Fadi visste inte om han skulle spy eller inte men han mådde dåligt men det gick bort efter ett tag....
Vi va ute med Sophie och Tascha och jag tog en del kort så några kommer här...
Tascha busade med Fadi men det va inte kul tyckte Fadi
Någon som verkligen gillar snö
Detta är ett av dom finaste korten jag har tagit på henne
Och det här är det andra...
Det vart för kallt så jag ville bara in men Fadi är ute och leker med granntjejen och sen emellan så kommer dom till mig och skvallrar vet du vad han gör mamma vet du vad hon gör men som en kompis sa till mig dom vet inte vad dom själva gör och det håller jag med henne om... Har balkongdörren öppen så jag hör vad dom gör men fan vad kallt det blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback