10 Juni 2010.....

Idag kom Anita och hämtade Fadi 8:30 för han skulle med på Samuels skolavslutning vilket han ville när jag frågade honom igår... När jag sa att han skulle klä på sig för Anita kommer sa han men mamma det är Mats-Olof som kommer ju ja i vanliga fall ja men inte dom sista gångerna för då har Anita kommit...Jag fick en kram av honom och en släng puss men jag fick ingen vanlig puss för det räckte där sa han ...
Af va på ABF och pratade och vi fick fylla i ett papper och fick ett annat med oss som vi ska ge till Alf innan fredag nästa vecka. i stället för att vänta på denna OSA anställningen så funderar jag på att öppna en mataffär här i Baronbackarna  och när jag har nämnt det för några säger dom bara att du kommer hamna på konkurs ja men så kan jag ju inte tänka heller hallå....
Vi ska på utflykt i morn med ABF men jag funderar på att ta ledigt och försöka få en tid på vårdcentralen kan inte ha det så  här får ju inte ens sova om nätterna har slocknat två gånger idag och vaknat med en himla hosta så det känns som jag ska kräkas..
Har pratat med Nadya idag och hon vill fortfarande att jag ska vara nere i två veckor men vi får se hur det blir.
Måste städa imorn och tvätta mera, diska och vika tvätt =) det är ju så kul...
Har ont i revbenen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback