11 Juni 2010...

Ja idag har det varit en dag som jag bara har velat sova på.. Tog ledigt idag för jag gick till vårdcentralen så jag har en del att hämta ut på apoteket i morgon så jag ringde mamma och sa att jag följde med henne in och hämta syrran för jag skulle till apoteket... När jag kom hem somna jag en stund på soffan och vaknade av att Hussein gick fram och tillbaka av att han va rastlös ja men herre gud gå iväg och gör något då tvingar inte dig att vara här heller... Visserligen tycker jag att det är ensamt att vara själv men jag dör ju inte av det...
Ringde Anita som har Fadi om en sak och då fick jag reda på att Fadi hade tagit Samuels skateboard och ramlat och skrapat sig i pannan och på näsan och han som aldrig gråter där borta satt på stenmuren med händerna för ansiktet och grät så nu vet han att den brädan är farlig och att han får vänta tills han blir äldre... Min lilla kille kommer hem imorn så då är det livat här hemma igen jippi...
Nej nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback