13 Juni 2010....

Igår ringde syrran och väckte mig eftersom mamma hade inte tid först skulle jag inte med in och hämta syrran men jag kände det att jag måste ju ändå till apoteket och hämta ut cocillana och sumbikort men jag valde bort sumbikorten eftersom den va så dyr kan hämta ut den när jag får pengar och så har jag lite kvar i den andra....
När jag kom hem igen valde jag att sova i två timmar för jag va så trött men Fadi kom ändå inte förrän 5 iaf...
Så här såg han ut när han kom hem
Jag frågade honom va han hade gjort och då berättade han att han hade tagit Samuels skateboard utan att fråga och han hade trillat i gatan med näsan före han som inte brukar gråta när  han trillar gjorde det garanterat denna gång och det förstår jag eftersom det ser att göra ont ut... sen fick jag reda på att 3 åringen som dom oxå har varannan helg fick vattkopper så jag ringde Hussein och frågade om han hade haft det men det visste han inte så jag sa att försäkerhetens skull får han hålla sig borta i några dagar så jag får se om Fadi får det eller inte.. Det har gått på dagis 4 gånger och Fadi har klarat sig varenda gång hmmm ja någon gång måste han ju få det så varför inte nu...
Fadi säger inte till mig när han är trött utan han bara går och lägger sig så blir han sur när jag väcker honom för att han ska göra sig i ordning inför natten...
Ikväll sover Fadi hos mamma för dagis är ju stängt imorn och jag har ju min kurs och han har ju frågat mig och mormor om han får sova hos henne och varenda gång har vi sagt nej men inte igår för då sa vi att han fick sova hos henne idag och gissa vad glad han blev..
Ska snart gå till kiosken och handla lite och sen börja med maten

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej men stackars liten... Men du, vad svårt det är att läsa den ljusa texten. Hoppas du får en skön söndagkväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback