15 Juni 2010....

Igår morse ringde mamma och frågade om jag skulle komma och hämta syrrans headset men jag skippade det, hon berättade att hon hade blivit väckt av att Fadi hade legat och tittat på henne vid sju hahaha det är mammas kille det... Fadi hade sovit hos mamma för han va ledig för dagis va stängt men jag va inte ledig bara för att han va det och det är inte ofta mamma kan ställa upp och ha honom eftersom hon jobbar själv men nu har hon sommarlov eller vad det heter kanske semester heter det hahaha vilken koll jag har... Ja vad gjorde vi på kursen då jo vi va på hidingesälven tror jag det stavas men det är iaf ett naturreservat  och idag fick vi veta att en som jag brukar gå med och skojja med har bytt grupp fan vad snopet men i den andra gruppen som han bytte till är mer i skogen och håller på vilket vi inte är och det ligger inte i mitt intresse heller att göra det så vi får se när man ser honom nästa gång då... Men iaf jag ringde mamma när jag va på väg hem med bussen och sa att jag ringer när jag sätter på kaffe så får dom komma över och det gick hon med på... När jag står på balkongen så märker jag att grannflickan gråter och håller för huvudet så jag springer ner till henne och kollar vad det är och det visar sig att det va en annan unge som hade kastat en glasflaska rakt i skallen på henne så hon fick en bula men flaskan den gick ju i tusen bitar så där fick man plocka upp glaset så gott det kunde och sen kolla så inte flickan fick glas i håret och det fick hon som tur inte men sånt är skit farligt att göra som denna unge gjorde....
När Fadi hade somnat satt jag som vanligt framför burken och kolla runt och jag addar hela tiden min kusin på facebook men jag vet inte vad hon sysslar med för hon tar bort min vänförfrågan hela tiden och jag vet att jag inte har gjort henne något hmmm säger jag bara....
Idag va jag ledig och hade tänkt plocka lite här hemma så jag får bort det som inte ska vara och det gick ju så bra öhhh inte när jag hade lämnat Fadi på dagis idag följde jag med Emma hem en stund och drack kaffe och prata sen gick vi till kiosken och handla lite mjölk och cigg och mötte syrran där och syrran följde med mig hem och vi åt lunch och sen en timme innan det va dax att hämta Fadi på dagis började jag plocka så jag har en del kvar men jag känner det att jag måste ta lite pö om pö dessa dagar nu för jag är fortfarande trött efter att ta cocillana till natten som jag fortfarande gör så jag får sova om natten så jag inte hostar men imorn blir det ju inget plocka för jag ska fira mamma som fyller och det känner jag at jag vill vara med och göra...
Efter dagis blev det leka lite på gården med Robin och Emma och lilla Robin va jätte arg för att Emma bar in honom han ville vara ute och leka mera med dom va tvungna att gå in och laga maten... Fadi han soma efter maten och det va 40 minuter kvar innan han skulle somna hmm va ju tvungen att väcka honom för det går inte att han somnar så länge innan han ska sova för då vaknar han klockan 6 i morgon och det går jag inte med på...
och nu snart är det dax för mig med att sova...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snällt av dig :)

Inte vist jag att du bloggade :D där ser man !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback