16 juni 2010.....

Idag när vi kom till södra station så fick vi reda på att vi skulle till vinön och hans-Åke som kom med det förslaget till Alf för någon månad sen eller två missade detta helt lite synd jo men iaf så åkte vi dit och när vi kom fram så åkte vi till en badstrand och vi kom före den andra bussen så när dom kom hade vi redan ätit upp och vi satt där ett tag men vi bestämde att vi skulle köra vidare och ta en fika på maten och vi frågade dom andra om dom ville med men det va bara Nadja och Henrik som svarade att dom ville det så vi tänkte att dom kanske inte vill det eftersom dom inte svarade men men så va inte fallet... men vi åkte i af till fiket och fikade och vi hade pratat om att på hemvägen skulle vi ta stora vägen hem och svänga förbi Lithells och handla lite så när vi stod och väntade 20 minuter på att färjan skulle komma så gick alla utom jag och två till så då frågade jag chaffören som körde den andra bilen om dom skulle / ville med till Lithells så blev han förbannad jaha okej sa han kul att ingen pratar med oss om någonting men när han som körde våran bil kom in i bilen så förstod jag varför den andre sa som han sa han va sur för att vi åkte och fika MEN HALLÅ VI VA TVÅ SOM FRÅGA MEN FICK INGE SVAR JU VA FAN ÄR MAN TRE HÄR ELLER vi fråga och ingen bestämmer om vi vill fika eller inte för vill inte dom och vi vill så åker vi men dom vill ju fan inget ju jävla tråkmånsar men om Alf hade varit med så hade det varit andra bullar.....
på väg hem fick vi reda på att en som terrar alla ska komma över till våran grupp imorn och blir det för mycket bråk och tjafs så flyttar jag över till den andra gruppen eller så slutar jag helt för vem fan pallar sånt inte jag iaf...
När jag kom hem va det bara in med det jag handla i frusen och sen hämta sonen på dagis och vidare hem till mamma som fyller år idag och Fadi han sa till mormor att man ska sjunga när någon fyller år så när tårtan kom fram så fick vi vackert sjunga för mamma hahaha min söta unge... Syrran satt barnvakt till Fadi idag för jag och mamma åkte in på ett möte där jag höll på att somna så nu ska jag lämna blogga och krypa ner i sängen och sova för imorn ska vi till statsparken och träffa Kjell och han bjuder på fika hahaha det står så på schemat ...
Så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback