17 Juni 2010...

Idag va vi i stadsparken och kolla på en massa växter och skit jag är inte den som inte säger ifrån till Lotta men idag gjorde jag det för det blev bara för mycket men henne tjat och jag sa att jag hör henne behöver inte stå i solen nära henne och lyssna... Vi är vuxna människor och vi går hur vi vill och var vi vill... Hon tjatade verkligen på oss och det va jobbigt som om hon va en hönsmamma... Hussein va här en stund..
Idag är en sån dag där jag är trött och bara vill sova när fan ska detta skit gå ur kroppen så jag slipper denna dumma hosta... Fick reda på att på lördag ska jag med en kompis till systemet och jag har verkligen ingen lust med det för jag vill någon gång sova ut vilket jag verkligen inte kan på lördag morgon och det jag blir knäpp på är att så fort man bestämmer någon så blir det bara ändring hela tiden och får jag inte sova ut så kan jag skita i allt då är jag inte rolig att ha med att göra för nu har jag mött trötthetsgränsen där jag fräser åt allt och alla och jag vill inte göra mig ovän med några bara för att jag är trött och inte har fått sova så jag tror jag måste säga ifrån lite nu innan jag går in i väggen och dalar ihop som  en jag vet inte vad och sen så försöker jag hjälpa min syster och hitta en hage som hon kan få hyra in sig och ha sin häst eftersom hon flyttar hem till mamma igen och måste ha hästen med sig hit...
Efter jag hämtade Fadi på dagis va jag och Emma på gården och lekte lillkillens pappa va oxå med
Nej nu blir det sängen för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback