2 Juni 2010.... om helgen =)

Ja ifredags när jag lämnade Fadi på dagis så fick jag med mig Emma till Öppna. jenny va lite sen men hon kom iaf och efter sen kom hennes syster Emelie... Packade en väska till Fadi och en till mig/ Hussein.. Fadi han åkte till Anita vid 16:00 och vi skulle åka runt den tiden vi med men Mohamed ja han gjorde alla galna för han drog till gymmet efter skolan fast han visste att vi skulle åka vi kom inte i väg förrän runt 18:00... Äntligen =) när vi väl va framme stack killarna till araben och skulle handla och vi tjejer in i en annan och helt plötsligt säger Rosie har du beställt bussbiljett hem på söndag? öhhh nej skulle jag det. Det har väl för fan inte jag råd med heller. Betalar jag 150 kronor till Alie så kan jag ju inte köpa en biljett för att åka buss för 133.. Så jag ringde Sophie och frågade och hon kunde ställa upp men hon hade tagit sina natti natti men hon lät ju ändå klar... Vi åt tårta rätt så sent för Rosie fyllde år..



Hussein och jag sov i gästrummet först tyckte han att sängen va för liten men hallå älskling det är en 120 säng klarade vi en 90 säng så klarar vi denna och det gjorde vi hahahaha...

Rosie kom in och väckte oss men jag va inte så sugen på att gå upp kl 11:00 men vi hade tydligen mycket att göra...Sophie ringde och berättade att hennes mamma hade sagt att hon skulle passa Fadi på söndagen och det hade hon glömt bort hahahaha Natti natti varför tänkte jag inte på det... Vi va och handlade för på Willys och alla åkte och handla lite onödigt men iaf sen bar det av till systemet och Sandra mötte oss utanför efter det åkte vi och hämta laura vi lämnade av dom och åkte och hämtade Vera... Alie och Shady satt vid grillen och Hussein och Mohamed fixade maten inne....
Dom ser inte ut att vara bröder men dom är det
Ja då va det söndag och vi blev väckta av Rosie igen hahaha och även denna dag ville jag inte gå upp men gjorde det iaf...
Abed, Rosie och Sandra bestämde sig för att följa med till Örebro.. Och jag kom hem 17:00 så jag kunde ta emot Fadi själv...
Sophie kom över en stund..
Fadi och hans älskade farbror
Mohamed va trött så han somnade så här hahahah
Måndag så åkte vi till klädjätten men jag hittade inget men Hussein hittade ett par skor men jag fick åka till mega och där hittade jag både till mig och Fadi hahaha fast jag inte skulle köpa mer till honom....
Rosie frågade om Abed hade pratat med mig om att dom ska ta med Fadi till Libanon i Augusti nej det har han inte men jag släpper inte i väg Fadi dom får åka själva för händer det något så ska jag då leva med att jag inte fanns där med honom och jag kan inte vara utan honom i två veckor så jag åker själv med honom så är det bara det är mitt barn jag bestämmer inte åker utomlands med min son om inte Hussein eller jag är med fast helst båda...
Fadi är mitt <3 skulle dö om det hände honom något.. NÄE DOM FÅR ÅKA SJÄLVA UTAN MIN SON...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback