2 Juni 2010....

Idag va vi  på länsmuseet först i början tyckte jag ähhh fan detta är ju löjligt men jag tyckte det va spännande att se alla dessa gamla saker från för i tiden... På schemat stod det 10 men museet öppnade inte förrän  11 så vi gick till Hälls och blev bjudna på fika inte ofta det händer....
I Klenodkammaren finns museet verkliga klenoder.Silver, tenn,mynt,smycken och konstglas visas tillsammans i ett vackert rum.


Dessa köpte jag  och det är en kopia på dom som är på bilden under




När jag hämtade Fadi så såg han ut så här
Han har fått en fläskläpp och en bula i pannan han hade blivit puttad av en kille på dagis igen men läppen fixade han själv när han trillade ner från klätterställningen.
Han somnade lite efter sju men jag fick väcka honom för han behövde duscha och sen fick han somna igen...
Snart kommer bilderna från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback