20 Juni 2010.....

Fredag den 18 Juni, Fadi kom in och väckte mig kvart över sju och sa att det va telefon till mig jag tänkte vem fan ringer så här tidigt jo Nadya och mycket riktigt det va hon som ringde.. Fadi är inte van att åkta till Anita två helger i rad så han sa du vill inte ha mig längre och snacka om det tog i hjärtat på mig, jag blev ledsen fast jag visade det inte men jag förklarade för honom att jag visst ville ha honom men denna helg va bara för att jag vill ha honom på midsommar annars hade han åkt till Anita den helgen men han förstod inte så jag fick förklara bättre men han va arg på mig så han lyssnade inte Stackarn inte får han känna så. Han åkte dit i alla fall och fick ta med sig sin cykel så va lite glad när han åkte och en puss fick jag av honom med...
Emma och jag cyklade till ica och handlade till kvällen för vi skulle grilla och jag hoppade in på systemet till Sophie så jag slapp förlja med henne tidigt i morgon för att handla på systemet jag ville sova ut då eftersom jag ska i väg imorn med.... Men i af vi gick och satte oss på fotbollsplanen och tände grillen och den skulle brinna i 25 minuter stod det på papperet men det kändes som vi aldrig skulle få någon mat alls så långsamt tog det hahaha Emmas killkompis Robert kom dit med, måsarna kom och flög över oss och det va nästan som dom skulle  flyga in i oss typ som vildvittrona i Roja kändes det som när dom höll på ovan för oss... När vi hade ätit vill Robert och jag cykla till Statiol och handla godis så då gjorde vi det och sen hem till Emma och spela kort så jag kom inte hem förrän halv två och somnade halv tre...
Lördagen den 19 Juni, va svin trött när jag vaknade och Hussein hade sovit över och va tvungen i väg före mig så han fick hoppa in i duschen före mig och sen gå i väg så jag fick komma in. Sophie kom hit och hämtade mig  och hennes pappa ringde och bad oss ta med våra kaffebryggare så hon sprang hem till sig och hämtade den så möttes vi utanför. När vi kom hem till Hanele och Micke så vart det först lite rörigt men sen gjorde alla det dom skulle göra och jag och Thess stod i köket och fixa och Sophie höll på ute hos alla...
Det va Jätte kul att hjälpa Sophie och hennes familj det gör jag om igen om dom behöver....
Sophie och jag gick hem till henne lite efter elva och kollade på en film sen efter ett tag kom hennes syster för hon skulle sova hos Sophie och lite över två gick jag hem så dom fick sova och även jag..
Idag den 20 Juni, Hussein skulle ha sovit hos mig inatt så jag va nådigt irriterad när jag vaknade för säger han att han ska komma ska han det med... Men men .
Nu väntar jag bara att Fadi ska komma hem och sen kommer mamma och syrran för dom ville se en film här och det fick dom göra med....
Nä nu ska jag gå och laga lite mat är hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback