21 Juni 2010...

Jahopp vad har hänt idag då jo jag har varit med Emma idag när våra barn har varit på dagis och vad har vi gjort då ja skrattat och pratat om allt och inget som vi brukar göra hahaha cyklade med henne till norr för hon skulle lämna in ett papper och mina ben kan jag säga va spagetti när vi kom hem igen och ont i utsidan av fötterna men det är ju förståligt som inte har cyklat på bra många år hahaha.... Min syster hon ringde när vi va på väg på cyklarna och frågade om dom skulle äta hos mig för att det va sista dagen för henne ja det kan ni väl svara jag och fick till svar ja men vad blir det för mat hahaha ja du det vet väl inte jag när jag cyklar...
Hussein hämtade Fadi och han kom upp och tog ut sin freespy som en kille kasta bort hela tiden tills Fadi blev så ledsen och jag gick ner och härja  blev sne på den killen för syrran hade gått ner tre gånger innan och tagit fram den ur buskarna och han fortsatte att vara elak mot Fadi och när jag sa till honom att jag tyckte han skulle ta fram den för det va han som kasta in den fick jag till svar nej det vill jag inte nehe sa jag men rör inte Fadi´s grejer någe mer och det skulle han inte sa han men det kom två killar och den ene hoppa in och hämtade den åt oss så gulligt av honom tyckte jag....
Jag frågade hussein om jag skulle beställa biljetter till fredag och söndag och det tyckte han att jag skulle fast det va med hans pengar hahahahaha men nu är dom beställda iaf och vi kollade även upp priser och det till grönan på lördag ....
Mamma stanna kvar en stund efter att syrran hade gått och kolla på ett program
sussa sängen för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback