22 Juni 2010.....

Japp denna dag avklarad... Vi i våran grupp va på Eva projektet här i Baronbackarna.. Mötte Emma och Robin halv vägs till dagis och hon följde med mig till centrum och hon väntade på mig när vi gick tipspromenaden som vi skulle gå som jag tyckte va lite löjligt men jag gjorde det i alla fall när vi kom tillbaka så blev vi bjudna på kaffe  och jordgubbstårta och efter skulle Kjell berätta vilka som vann Ronny och Mario hade 9 rätt Andreas och Melek hade 8 rätt och jag och Henrik hade 7 rätt och vi fick plocka vad vi ville ha på bordet och jag valde en sockerskål och mjölkkanna  det va det ända som jag tyckte va något hahaha.... Efter det va det slut och jag och Emma gick till kiosken och jag hade bacon och lite annat så gjorde jag lunch till mig och Emma...
Hussein ringde och sa att jag fick hämta Fadi och när vi skulle gå ut från grinden så kommer han cyklandes tog lite bilder på Hussein och Fadi
På det sista korten står Hussein och pratar med Houssein och dom är ute ett tag och fikar och Fadi han bara springer in och ut genom dörren och stänger den inte så jag som sitter vid datorn och får springa upp och ner och stänga dörren efter Fadi... Ska kolla färdigt på tv:n sen ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback