23 Juni 2010....


FÖRE





EFTER




Sanna kom hit idag med kläder som var för små till Adam och fick låna mera kläder till Adam som han kan ha nu och i vinter fast det va mycket byxor och tröjor som jag hittade och dom kassarna som Sanna kom med kommer gå till Emma som får låna till Robin...
I mitt förråd hittade jag mer 110/116 som jag tog upp och ska tvätta dom så kan Fadi ha dom hahaha varför tänkte jag inte på det för, har tvättat 3 maskiner idag och en diskmaskin.... Öbo kom hit idag och skulle se hur mitt kyl och frys sitter så efter sommaren kommer jag få nya och en ny spis med hell tyckte jag hon sa....
sanna klippte mig och det tog en timme för henne att gå igenom mitt hår så tjockt va det nu är det skönt att inte ha så långt hår som jag hade och jag kanske kan få lite sol i nacken med...
I morgon är det sista är det bara en dag kvar sen åker min lilla familj till Abed och Rosie i Stockholm och firas födelsedag och midsommar....
Så i morgon ska jag packa och greja till och med boka tåg biljett till Kalmar fast jag åker ju inte förrens den 12 Juli men jag vill få det ordnat med kameran är till och med laddad så kort kommer det bli i helgen och den bärbara dvd är laddad så Fadi kan kolla på film på bussen upp och den ska vi ha med på tåget med när vi åker till Kalmar...
Natti natti nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback