24 Juni 2010....

Har nästan packat allt idag som vi ska ha med oss imorn och imorn blir det tidigt vi ska upp för bussen till Stockholm går redan kvart över nio... så vi får gå upp väldigt tidigt och älsklingen sover här i natt så han kommer upp...
Fadi hade trillat idag så han hade en bula på huvudet och jag fick hem Fadi´s badbyxor hem och två andra som inte är Fadi´s som jag får lämna på dagis på måndag,Fadi han trodde att det va hans och det trodde Hussein med... Dom hade firat midsommar på dagis idag och fick hem sina påsar som dom har gjort under året fina saker hade Fadi gjort ska fixa en pärm till honom och sätta in alla hans teckningar som han har gjort på dagis...
Igår närjag va nere i förrådet och letade efter kläder till Adam som Sanna ville låna så hittade jag tre kartongen med kläder till min son men inga som Sanna ville låna fan vad sne jag blev har köpt en helt ny garderob till Fadi för säkert 7 tusen och sen hittade jag en massa i källaren jaja kan inte göra så mycket åt det nu men i allafall så har jag tvättat tre maskiner igår och två idag och jag har säkert två maskiner kvar att tvätta men det får jag göra på måndag för på Söndag kommer vi hem 19.00 och då tycker jag det är försent att tvätta i lägenheten...
Runt halv fem kom Alie och kollade klart på matchen sen tog han och Hussein med sig Fadi och åkte till Marieberg och köpte skor som dom skulle ha när dom åker till Libanon den 9 Juli och självklart vill jag följa med men inte denna gången heller hoppas vi kan åka alla tre nästa år istället så jag oxå får träffa hans  släkt där... ( hoppas han köper en del till Fadi och lite till mig) så innan han åker ska jag ha samlat in en del kort som jag ska printa ut i färgkort till dom men vet inte riktigt vilka kort jag ska ta men jag ska ta en del i helgen som jag oxå kommer ta lite en del utav...
Får säga Glad midsommar idag här för i helgen tror jag inte jag kommer sitta vid någon dator kommer i alla fall logga in på facebook via mobilen till och från...
GLAD MIDSOMMAR på er alla

Kommentarer
Postat av: Tessan

hehe du har ju nästan osynlig text, kan du inte ha en mörkare text så man kan läsa bättre? kram

2010-07-01 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback