6 juni 2010.... Kväll

Ja då va denna dag gången och det är kväll.. Sonen han sover så gott i sin säng och jag ska snart göra detsamma men jag tänkte kasta ner lite rader här innan....
Jag och Hussein pratade lite om Libanon för jag tycker att jag är den siste i allt. För ett och ett halvt år sen åkte han med Sanna dit och nu i Augusti åker typ A och R och han ska kanske åka dit i Juli men jag då, frågade honom om han skulle ta med sig Fadi när han åker men det ska han inte men han vet att jag skulle inte klara av att vara borta från Fadi så länge men ändå jag kanske skulle vilja följa med jag med....
Iaf när jag och Fadi kom mot parkeringen från centrum så tutade någon och denna någon va Alie och Hussein och Alie tog Fadi i knät och hans små händer fastnade på ratten och han fick hjälpa Alie och backa hahaha jag vill oxå ha bil och körkort sen tog dom med Fadi till Vivalla så jag vart helt ensam så jag pratade lite med grannen där nere och sen gick  upp och lagade mat och jag hann  inte sätta mig ner och äta förrens dom kom tillbaka Hussein fixade maten till Fadi tog med sig mat och drog iväg igen frågade honom om han kommer tillbaka och det skulle han så vi får se...
Nej nu ska jajg sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback