7 Juni 2010....

Två dagar i streck har Alie och Hussein haft Fadi med sig, helt otroligt vad har hänt  med dom? Dom tog med honom till Mcdonalds och åt och han fick en liten leksak... Så här har dom inte varit förut men det är ju bra att dom umgås med Fadi...
Idag lämnade jag och Emma vår barn samtidigt och umgicks till Robin pappa kom och dom skulle in och äta... Mamma va över med en film och sen gick hon till kiosken och hem hon hade tydligen tvättstugan idag villket hon inte har sagt till mig innan...
Jag känner mig varmt så vi får se om jag går till kursen imorn eller inte... Det beror sig lite på hur jag hostar i natt och då får Hussein lämna Fadi på dagis och hämta så jag får sova hahahhaha inte mera rätt tycker jag eftersom jag går varje dag...
Nej nu ska jag lägga mig och sova så får jag se hur jag mår när jag vaknar...
Sussa gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback