8 Juni 2010....

Idag stannade jag hemma orkade knappt ta mig till dagis men Fadi idag va så trött hade inte sovit på hela natten för jag har hostat men jag somnade till 6:30 och klockan ringde 7:30 en timme är lite sömn för att hålla sig igång hela dagen därför bestämde jag mig för att stanna hemma.... När jag kom hem efter ha lämnat honom så såg jag att Fadi hade inte stängd ytterdörren och Hussein låg och sov och märkte inte ens att dörren va öppen...
Idag skulle jag ha lämnat in mitt aktivitetsstöd men det får bli i morgon det med... Mamma och Hussein har fått sina skattepengar idag men inte jag...
Somnade iaf en stund idag och vaknade av att Öbo killen sprang in och ut i min lägenhet han fixade dörren till sonens sovrum så nu kan man stänga den ordentligt igen och det är bra.... Hussein gick i väg efter att han hämtade fadi på dagis och han är fortfarande borta så vi får se om han sover här eller hemma hos sig.... Innan jag började med maten så hade Fadi somnat  han sover inte på dagis längre utan han är med på läsvilan så han kanske är tröttare nu efter dagis än vad han va innan....
Jag har tvättat 4 maskiner tvätt idag och en diskmaskin så jag ska plocka undan maten som är var och fixa mig i ordning för natten och hoppas på att jag får sova någe i natt...
Godnatt till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback