9 Juni 2010....

Fick sova lite mer I natt så jag kunde gå iväg till ABF. När jag stod och väntade på bussen kom Alf med våran buss han hade varit på ett ställe så jag fick åka med till södra station och sen gå upp till ABF därifrån.... Kjell visade bilder men jag koncentrerade mig på att inte somna hahaha va lite trötter idag kanske...
Det blev ändrade planer idag Anita ringde och sa att Samuel har skolavslutning imorn och inte på fredag så hon hämtar Fadi 8:30 imorn och lämnar honom på lördag eftermiddag och det va ju okej för mig. Jag ringde dagis och berättade och tog ledigt för Fadi imorn med och Hussein hämtade fadi idag med från dagis.... Mamma kom hit en stund och va lite sur på mig men det har gått över hahahaha både hon och jag blir arga fort och det märktes idag kan jag ju säga....
Nadya gumman ville att jag skulle komma tidigare i Juli än vad jag gör och vill att jag stannar två veckor istället för en men jag vet inte riktigt om jag kan det men vi får se... Hussein va så rastlös att han gick ut och cykla och är fortfarande ute aya vi får se när han kommer hem igen...
Har tvättat pumpen i akvariet och hällde på mer vatten till dessa sköldpaddor och innan jag ska lägga mig ger jag dom lite mat... Har helt plötsligt bloggat varje dag så va det inte innan då bloggade jag  när jag kände för det och det kanske va en gång i vecka om inte mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback