13 Maj 2010....

Jag är fortfarande förbannad för det som hänt så jag ska på måndag när jag lämnar Fadi på dagis ta hans kläder med mig hem han ska få ta sin rygga fram och tillbaka varje dag ska inte finnas några kläder kvar i hans låda.... Tolererar inte att barn tar kläder från min sons låda och sen får höra av personalen att det inte är deras ansvar är det mitt ansvar? nej inte när jag inte ens är där på dagarna *GGGRRRR* I vintras vad det hans vantar jag fick jaga efter för dom gjorde ju fan inget nej nu får detta ta slut....... Fadi sa till mig att han hade sett denna kille ta Fadi´s byxor ur hans låda och jag tror inte han ljuger eftersom hans byxor är borta och denna kille sa själv att det va Fadi´smen så fort personalen tittade på honom skrattade han och sa nej ja men eller hur och han har aldrig gått med sånna heller bara Fadi som har sånna på avdelningen därför vet jag att det är Fadi´s......
Idag åkte Fadi och kommer hem på lördag och snacka om att det är tomt här utan min son... Det har regnat här idag och jag har inte haft någon lust till något idag men imorn måste jag plocka och dammsuga ska leta fram hans ryggsäck som jag ska ha ett ombyte till....
Abed är här i Örebro men inte Rosie så han sover hos hussein inatt ...
Fadi va så gullig imorse när han väckte mig , mamma du måste vakna jag åker snart och jag vill gosa innan ... mammas älskling älskar dig så mycket....
Han har till och med bett mig om en lillasyster och lille bror hahaha gullunge inte nu kanske men senare kan jag tänka mig en till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback