17 Maj 2010.....

Idag lärde fadi sig att cykla utan stödhjul försökte hjälpa honom men han skrek bara SLÄPP JAG VILL SJÄLV jaja  du får väl det då men jag fick springa lite iaf efter honom hahaha jag är helt slut och Fadi han är ännu tröttare än vad jag är och det förstår jag eftersom han cyklade så mycket själv han va  helt svettig när vi skulle in och han åt två portioner badade efter maten för han hade sand i håret... Jag är en stolt mamma <3 ....
Imorn hoppas jag att hans kepsar kommer så han kan börja använda dom eller en iaf hahaha .... Och det blir mer kort på Fadi när han cyklar imorn...
ajaj han slog sig när han cykla men han va uppe lika fort igen...
Ett stort grattis Markus på din födelsedag....
Nej nu ska jag sluta ska kolla på ett program innan jag ska dyka ner i sängen och sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback