23 maj 2010....

igår kom min syster hit och hon kommer vara här hela veckan eller ja hon åker på fredag och det tror jag att vi gör det  med för på lördag är det grillfest hos Rosie och jag längtar som fan.... Mamma tog med sig Fadi och hämtade så han fick följa med henne och hämta sin älskade moster....
Korv Mohamed och hans fru känner mina grannar så när min Hussein och Shady kom så gick jag och syrran ner såå Fadi fick cykla och vi satt där och lyssna på när dom pratade arabiska hahaha ja det va kul men dom snackade lite med oss oxå och Hussein som bor i min trapp sa att han ville bjuda oss på grillning någon dag....
Mohamed ville att Fadi och jag och syrran skulle komma idag och umgås lite med hans fru och att Fadi skulle få se på alla hans fåglar så hela morgonen har han tjatat om att gå till Mohamed....
Jag sätter in lite bilder ikväll från igår och idag men vi ska snart gå för han vill gå nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback