25 maj 2010.....

Idag har det regnat och vi va i Käglan och kollade på fornminnen men vi blev genomblöta men hallå vi går inte på dagis och det känns som det och dom som kommer försent ja dom får vara det vi väntar inte på dom utan dom bara åker för är det tio ska det vara det och inget annat men det är ju vissa som inte förstår det.... Vi fick ett schema idag för två veckor hahaha ja jag säger och det ...
Mamma och syrran har varit här och fikat och dom gick för en timme sen.. I morgon är det dropp in fika och utställning på dagis och mamma och syrran ska med så vi ska mötas utanför dagis halv fyra....
I morgon efter att jag har lämnat Fadi på dagis ska jag gå till öppna förskolan och träffa Jenny som jag inte har sett på as länge sedan ska bli kul att få träffa henne igen....
Ska kolla på tv nu och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback