26 Maj 2010....

Idag mellan 15.00-17.00 är det drop in fika med utställning på dagis ska ta lite kort som jag lägger in här senare. Men i alla fall när jag hade lämnat Fadi imorse gick jag till öppna och jag behövde inte vänta länge förrän Lisa och Jenny kom med Marlon och Leon. Leon frågade Jenny vem är det  ? det va jag det hahaha när jag sa till honom att jag hade sett honom när han va liten bebis så sa han jag är ingen bebis nej Leon det är du inte... Jenny va inne och samtala med någon så jag satt och pratade med Lisa och en som heter Daniela, när lisa och jag stod ute och rökte så kom Jennys mamma och stannade en stund..
Det va jätte kul att träffa Jenny och Lisa igen det va tider vi sågs och jag sa det till Lisa och Jenny att vi får ses oftare och det tyckte dom med... Dom är goa tjejer dom och det är så kul att vara med dom....
Skriver mer senare för vi ska gå mot dagis nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback