10 November 2010....

Ja snön har kommit och det snöar inte idag som det gjorde igår för då bara vräkte det ner men  när jag skulle lämna sonen imorse så va det halt så man höll på trilla...
När jag lämnat Fadi så gick jag hem till Emma och drack lite te sen va det hennes tur att lämna sin son på dagis men hon va här och åt lite lunch med mig så jag slapp äta själv för älskling ville inte äta innan han gick till jobbet...
Jag har bestämt mig för att börja ta körkort i januari så jag kanske kan få det någon gång orkar inte ta bussen eller gå cykla dit jag ska och cykla till Öland är ju lite långt då lika bra och börja så man kan ta bilen ner om man ska någonstans... Har jag bil kanske jag har lättare att få jobb med och det är verkligen något jag behöver....

När jag har fått körkort och köpt mig en bil är planen att flytta men jag kommer kunna åka in till Örebro iaf och det blir mycket lättare att stor handla och göra saker det blir mitt mål det här =)

Snart ska jag hämta sonen och jag måste vika tvätt och packa hans lilla väska för han åker på fredag och jag vet inte om jag hinner hem innan han åker men mamma kommer vara här med honom tills Anita kommer och hämtar honom och jag ska bara vila upp mig i helgen och inte göra så mycket det ska bli skönt hahaha....

Det ända jag kommer göra är att plocka lite och sen se om Emma behöver lite hjälp med att packa hmmm hon flyttar ju snart ju inge kul alls om jag får säga det själv... Men men nu måste jag göra lite innan lilla vilden kommer hem då blir ju inget gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback