11 November 2010....

Ja då sitter man på bussen till Stockholm då det är så mörkt ute så jag ser inte vart vi är haha Sophie hon sitter bredvid mig och läser tack att hon finns och kunde följa med mig idag =)... Ja då får man sitta här i två timmar och jag bara krånglar hela tiden och gummzis bara sitter och skrattar åt mig,vi sitter längst bak och det är tre säten här och min mobbe hamna mellan två men jag hittade den men Sophie hämta den har lite mer knubbiga fingrar än vad hon har hahahah.... Jag är lite hungrig nu men sen när vi går av lovade pelle att svänga in mot donken så vi antingen hämtar maten med oss eller om vi äter där det vet jag inte riktigt hur det blir men det märks, ska ju ringa honom när är i södertellje eller om bussen kör via västerås men ringa skulle jag iaf göra...
Nu närmar sig timmarna mot begravningen för imorn kvart över elva ikväll är det 12 timmar kvar, för ett år och en månad sen exakt så va jag uppe på en begravning och det va pappas och som förra året kommer pelle köra mig dit men sitta ute i bilen och stötta mig och i år har det hänt så mycket så jag ville inte åka själv...
jag skriver mer sen
HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback