12 November 2010....

Igår när vi kom till stockholm så åkte vi till donken och åt sen åkte vi hem till Pelle och kolla lite på tv och pratade jätte kul hade vi... sen helt plötsligt så va klockan 00.00 och då gjorde vi i ordning för att sova men då började jag och Sophie fnittra och prata men till slut somna vi med...
idag ringde Pelle och väckte oss så som Emma säger fick en flaska i huvudet och idag fick vi en flaska i huvudet hahaha, ingen kanske förstod den men när det ringer till emma och mig så är ringsingnalen gubben i lådan av Daniel aya jag hoppas ni förstod annars är det ju helt skitsamma....
Min fasters barndomskompis blev jätte glad när hon såg mig men jag minns henne inte men jag fick veta en del som jag gjorde när jag va liten vilka minnen. förra året fick jag se den lilla poolen bakom farmors gamla lägenhet och jag minns att vi va där ofta på somrarna och jag badade med en tjej, sånt är kul att minnas....
Farmors syster vad inte med idag men hennes två barn och ett barnbarn va där hennes tredje kunde inte komma han heller...Så jag har sett en syssling idag som jag ens inte visste fanns men snygg va han hahaha.. När prästen sa farfars namn blev jag ledsen jag saknar farfar så mycket men farmor har äntligen fått komma till farfar och pappa så nu kan hon vila i frid med dom..
Släkten på pappas sida känner jag inte och det är synd på ett sätt...
deras familje grav pappas, farfar och nu farmors.. Pappa ligger mellan farfar och farmor såg jag... Jätte fint va det men väldigt jobbigt.. Är glad att jag är hemma nu...
Har varit en stund nere hos emma och varit sällskaplig emot henne medans hon packa för det är för svårt för mig att veta vad jag ska hjälpa henne med så då är jag bara där medans hon packar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback