2 November 2010....

JA även denna dag har gått fort och idag blev det mörkt fort redan vid 16.00 va det lite mörkt.. Emma kom efter hon hade lämnat sin son på dagis, vi drack te och satt vid dator och ladda ner lite låtar till min mobil som jag kan lyssna på när jag tränar så imorn om jag kommer iväg så ska jag inte glömma headsetet hemma som jag gjorde igår men jag får se om jag kommer iväg Fadi har fått sånna konstiga prickar på kinderna under näsa och haka ska ringa vårdcentralen imorn så får dom kolla på honom ok det stör kanske inte honom och han lider inte av dom men det stör mig som ser dom, mammas lilla kille som börjar bli stor ..
Ja så här prickig ser han ut =(
Hade ett mötte i vivalla idag och det va inge kuligt alls att cykla när det regnade men va illa tvungen och vad gätte blöt när jag väl kom hem igen.. Jag och Fadi va hemma hos Emma efter dagis så barnen fick leka och vi fick mat där och det va jätte god och som tack för maten diskade jag åt henne för jag tycker inte hon ska göra allting och sen kan hon inte heller för hon skadade handen i helgen så då ville jag vara snäll och hjälpa henne...
Jag är mest med henne av alla mina vänner här uppe för jag tycker hon är roligast att va med och min son gillar hennes son och tvärt om vill hennes son kramas med Fadi så kramar Fadi honom vill hennes son hålla handen så håller Fadi honom i handen dom två är så söta med varandra och det kommer bli tomt här på gården när hon om några veckor ska flytta men vi kommer ha denna sms kontakten kvar iaf och prata med varandra i telefonen men på ett sätt är det ju inte samma sak som att vara hemma hos henne och dricka te och bara prata och ha roligt men det finns ju bussar dit hon ska flytta så jag kommer komma dit men kanske inte träffa henne så som jag gör nu kanske om hon inte kommer in till Örebro varje dag...
Fadi han sover som en stock och jag tror jag ska gå och göra det samma jag med för jag är rätt trött och han verkligen ont i mina ben efter cyklingen idag men jag har ju inte cyklat på ett himla bra tag så jag tror jag får cykla lite oftare än vad jag har gjort den senaste tiden men bussen den har varit bra att ta om man ska någonstans men jag ska inte ta den till vivalla och tillbaka då kan jag lika gärna cykla för det går snabbare än att stå och vänta på en buss...
Här kommer lite bilder på barnen...
Tror Fadi känner sig som en storebror åt Robin för han är så gullig mot honom och vill gärna ta hand om honom och är han ledsen så tröstar han och det har jag sett att han gör mot sina kompisar med på dagis om dom är ledsna och det är ett stort plus av Fadi och även från honom...
Godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback