6 November 2010....

Ja som vanligt när jag loggar in här vet jag inte vad jag ska skriva.. Idag fick jag sovmorgon av Fadi för han väckte sin pappa istället kanske är det för att jag går upp med honom på vardagarna när det är dagis och det tackar man ju för =) ja idag har jag vikt tvätt och nyss satt på den andra maskinen men lugn mina sysslor är inte slut än hahaha snart ska jag gå ner till Emma och hjälpa henne packa som jag erbjöd mig att göra hon flyttar ju snart fast jag vill inte att hon ska det men jag förstår ju varför hon gör det....
Har varit med Emma hela vecka ja och sen har jag ju tränat med. Har tagit lite nya kort på sonen och Emmas underbara lilla son som är så go och söt...

Igår kom älsklingen hit och hade skadat sitt pekfinger så han hade den inlindat och det va lite synd om honom hahaha ja han är ju kille med...

Här kommer lite bilder som jag har tagit under veckan:


Sötaste unge


Mitt <3


den lille vill kramas med den stora gulligt =)


Men ibland kan det vara pinsamt att kramas när mamma vill ta kort =)


Leker med Robins brandbil =)

'
Dom är så fina tillsammans =)


Emma tillsammans med våra barn =)


Mammas fina kille =)


Så här så min kille ut när jag hämtade honom från dagis igår dom hade haft en liten Halloween igår och deras häxa hade kommit till lekplatsen där dom va och gav dom en påse med en klementin,lite russin och godis i och som sonen fick när vi hade ätit mat.... Efter ett tag så försvann hans måling och ville att jag skulle göra en ny så jag gjorde det..


Så här blev det men han tyckte inte om den så jag fick göra om den =)


Och då blev det så här blev det och det tyckte han va fint och det va det han menade sa han så han lekte sjörövare en stund medan jag gjorde maten sen satt vi och hade fredagsmys framför Toy story



Sen va det sängen efter filmen och ikväll ska vi lördagsmysa med Toy story 2


Få se nu om den är lika rolig som ettan hahaha sonen satt som fast klistrad i soffan med mig och kollade kanske han gör det idag med vem vet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback