20 Oktober 2010....

Denna mobil vill jag ha.... Idag har jag inte gjort så mycket mer än har varit på skopunkten och och sen handla hem lite mat.. Min syster kom hem till mig och kollade på Grey´s anatomi fick låna hennes mobil en sån som är på bilden fast blå och jag vill ha den rosa men hon tyckte att jag skulle låna hennes ett tag och verkligen känna efter om det är en sån jag vill ha och just nu ja jag fattar nada med denna lur kan jag säga men får ju ha den ett tag...
Vad har hänt på sista tiden hmm ja jag och min bästa kompis ja vi är inte bästa kompisar längre synd men men jag dör inte och det gör inte hon heller och livet går vidare men jag anser inte att man kan kalla sina vänner för det ena eller det andra om man är vänner och jag känner inte för att bli kallad för slag ord ifrån någon så detta som hände va väl det bästa som kunde hända vad vet jag.....
Ledsen är jag för det för hon va en underbar vän man kunde ha...
Jag och Sanna umgås allt mera nu och har kommit varandra närmare igen och det är kul...
Nej ska sova nu så jag inte försover mig imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback